| نقش پارامتر های یاددهی و یادگیری درآموزش فیزیک |
| کد مقاله : 1120-HAF6 (R2) |
| نویسندگان |
|
علی محمودلو *1، حورا سودی2 1عضو هیات علمی گروه فیزیک 2عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان |
| چکیده مقاله |
| هدف این مقاله، پرتره تفسیری از شایستگی های کلیدی در زمینه آموزش فیزیک است که از طریق برخی ویژگی های کلیدی آموزش فیزیک و فرایندهای یادگیری بر پایه سخنرانی های ارائه شده در کنفرانس گروه پژوهشی بین المللی آموزش فیزیک و انجمن فیزیکی اروپا، بخش آموزش فیزیک. موضوع کنفرانس عمومی، مهارت های کلیدی در آموزش و یادگیری فیزیک بود. این مقاله نقش های اصلی مهارت های کلیدی در آموزش و تکنولوژی علمی را در چارچوب ایجاد دانش، مهارت ها و توسعه نگرش ها، بر اساس سخنرانی های کنفرانس و بررسی ادبیات ارائه می دهد. پیشنهادهای ما پس از نظر دقیق و انتقادی بر یافته های انتخاب شده در مورد قابلیت های کلیدی که قبلا منتشر شده اند پیشنهاد شده است . پیشنهادات نهایی در فرم اظهاراتی است که ممکن است برای هر دو محقق و معلمان آموزش فیزیک مورد توجه قرار گیرد و به عنوان مقدمه ای بر کل کتاب ارائه می شود. |
| کلیدواژه ها |
| یاد دهی و یادگیری، آموزش فیزیک ، شایستگی های کلیدی فیزیک |
| وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |