نقش پارامتر های یاددهی و یادگیری درآموزش فیزیک
کد مقاله : 1120-HAF6 (R2)
نویسندگان
علی محمودلو *1، حورا سودی2
1عضو هیات علمی گروه فیزیک
2عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
چکیده مقاله
هدف این مقاله، پرتره تفسیری از شایستگی های کلیدی در زمینه آموزش فیزیک است که از طریق برخی ویژگی های کلیدی آموزش فیزیک و فرایندهای یادگیری بر پایه سخنرانی های ارائه شده در کنفرانس گروه پژوهشی بین المللی آموزش فیزیک و انجمن فیزیکی اروپا، بخش آموزش فیزیک. موضوع کنفرانس عمومی، مهارت های کلیدی در آموزش و یادگیری فیزیک بود. این مقاله نقش های اصلی مهارت های کلیدی در آموزش و تکنولوژی علمی را در چارچوب ایجاد دانش، مهارت ها و توسعه نگرش ها، بر اساس سخنرانی های کنفرانس و بررسی ادبیات ارائه می دهد. پیشنهادهای ما پس از نظر دقیق و انتقادی بر یافته های انتخاب شده در مورد قابلیت های کلیدی که قبلا منتشر شده اند پیشنهاد شده است . پیشنهادات نهایی در فرم اظهاراتی است که ممکن است برای هر دو محقق و معلمان آموزش فیزیک مورد توجه قرار گیرد و به عنوان مقدمه ای بر کل کتاب ارائه می شود.
کلیدواژه ها
یاد دهی و یادگیری، آموزش فیزیک ، شایستگی های کلیدی فیزیک
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر